Hitta rätt bok

För att du lättare ska välja RÄTT BOK för dig så har vi här gjort en enkel summering av alla våra produkter. Lycka till med att hitta din favorit!

Styrketräning
Kost och träningsdagboken

Kost & Träningsdagboken passar dig som…

  • Vill få en kontinuitet i din träning under 3 månader och som vill kunna planera och skriva lite mer om vad du äter dag för dag (till skillnad från Fitnessdagboken), för att därmed skapa en större medvetenhet och lättare kunna jobba in nya bra vanor.
  • Passar alla som vill ha både kost & styrketräning i samma bok (och även lite kondition) för att dag för dag enkelt kunna planera och följa upp hur det går.
  • Kan med fördel kombineras med Balans & Reflektionsboken.

Den stora träningsdagboken

Den STORA Träningsdagboken passar dig som…

  • Vill ha en klassisk träningsdagbok där du kan skriva ner dina set/reps & övningar pass efter pass under en längre period.
  • Passar dig som vill ha koll på din träning för att få en bra styrkeutveckling och progression.
  • Kan med fördel kombineras med den STORA Matdagboken alt. Hälsodagboken.

träningsdagboken

Träningsdagboken passar dig som…

  • Vill ha möjlighet att på ett enkelt sätt följa ett program med återkommande övningar.
  • Passar alla som ofta kör samma upplägg, vecka efter vecka.
  • Kan med fördel kombineras med den STORA Matdagboken alt. Hälsodagboken.

träningsdagbok mini
  • Träningsdagbok MINI passar dig som…

    • Vill ha en mindre variant av träningsdagbok..
    • Passar alla som kör pass för pass.
    • Kan med fördel kombineras med alla våra andra böcker.

Välbefinnande och balans
Bok 1

text

Bok 2

text

Bok 3

text

Mål ambitioner och utmaningar
Bok 1

text

Bok 2

text

Bok 3

text

Bok 4

text

Bok 5

text

Bok 6

text

Löpning, funktionell träning och gruppträning
Bok 1

text

Bok 2

text

Kost och vardagsplanering
Bok 1

text

Bok 2

text

Bok 3

text

Bok 4

text

Bok 5

text

Hoppas att du hittat en bok som passar perfekt till dig.
Kontakta oss gärna om du har några fler frågor eller funderingar.